Vi kan med glede informere om at en ny avtale mellom Telenor og TV 2 nå er på plass. TV 2s live-kanaler vil være tilbake i løpet av kvelden i dag, fredag 21. januar.
De gjør oppmerksom på at TV 2-innhold fra desember og januar ikke vil være tilgjengelig i Ukesarkivet pga. mangel på rettigheter til innhold som har vært sendt i perioden.
Telenor beklager igjen på det sterkeste at dette tok tid og gikk ut over deg som kunde.
Litt praktisk informasjon
Dersom du har valgt ekstra poeng som kompensasjonsløsning, vil disse være tilgjengelig for deg i hele januar. Har du gjort endringer i poengmodellen etter 3. desember, eller valgt nytt innhold som en del av kompensasjonsløsningen, vil du fra 1. februar bli tilbakestilt til oppsettet du hadde før 3. desember. Dette for å sikre at du ikke blir belastet for ekstra kostnader i ditt abonnement som følge av at du har gjort endringer i desember og januar som du kanskje ikke ønsker å videreføre.
Er det endringer du har gjort i perioden som du ønsker å beholde, må du derfor velge dette innholdet på nytt etter 1. februar via Mine sider.
Du kan også finne svar på spørsmål og praktisk informasjon knyttet til situasjonen på deres hjelpesider her.